Gadżety reklamowe to element strategii marketingowej bardzo wielu firm, zwłaszcza tych średnich i dużych. Są one przekazywane między innymi pracownikom (na przykład w ramach prezentów świątecznych), a także obecnym lub potencjalnym klientom. Bardzo często rozdaje się je również na stosiku firmy na targach branżowych.
Dobrze dobrane gadżety będą faktycznie przydatne i nie trafią do kosza, a będą rzeczywiście używane. Dzięki temu mogą stanowić dodatkową reklamę firmy, jako że eksponują jej logo. Dlatego też tak ważne jest, aby podjąć dobrą decyzję zakupową. Sprawdźcie garść najważniejszych wskazówek w zakresie wybierania odpowiednich gadżetów reklamowych!
Należy dobrać gadżety do profilu klientów
Nie w przypadku każdej firmy sprawdzą się te same gadżety reklamowe, chociaż oczywiście są też takie, które charakteryzują się dużą uniwersalnością i będą pasować do większości przedsiębiorstw. Warto w miarę możliwości obok tych uniwersalnych gadżetów dobrać także jakieś bardziej spersonalizowane, ponieważ bez wątpienia pozwoli to zrobić lepsze wrażenie na potencjalnych bądź obecnych klientach.
Wiele tutaj zależy od branży, ale też od aktualnej daty. W pobliżu lata można pomyśleć o piłkach plażowych czy okularach przeciwsłonecznych z logo firmy, w zimę zaś każdy z pewnością doceni gruby, wysokiej jakości koc. Dodatkowo, w ofercie firm produkujących gadżety reklamowe, a więc na przykład https://lazystore.pl/, można znaleźć także propozycje powiązane z gastronomią, sportem, zdrowiem, majsterkowaniem czy elektroniką. Możliwości są niemal nieskończone.
Warto wspomnieć, że, kiedy już zdecydujemy się na jakiś jeden konkretny typ produktu, będziemy zazwyczaj mieli kilka jego wersji do wyboru. Na przykład bluzy o różnym kroju, powerbanki o odmiennych pojemnościach czy długopisy w różnych kolorach. Tutaj warto dopasować model do barw firmowych, a także swoich możliwości finansowych i gustu.
Wysoka jakość ma znaczenie
Niezależnie od tego, czy zamawiamy bidon, T-shirt czy pióro reklamowe, wysoka jakość produktu powinna być dla nas priorytetowa. Osoba obdarowana gadżetem reklamowym w przeciwnym razie szybko zauważy niską jakość i nasz prezent może w związku z tym przynieść więcej szkód niż pożytku.
Kupując gadżety reklamowe, musimy więc zwracać uwagę na opinie dotychczasowych nabywców, zarówno, jeśli chodzi o konkretny produkt, jak i ogółem o danego producenta. Trzeba przy tym pamiętać, że jakoś nadrukowanego logo będzie zależała też od tego, jakiej jakości plik z logo przekażemy producentowi. Warto więc poświęcić czas na to, aby rzeczony plik był w pełni zgodny z zaleceniami producenta i gwarantował, że nadruk wyjdzie bez zarzutu.