Lewitacja jako chwyt marketingowy

Współczynnik odrzuceń – co to jest i jak go zmniejszyć?

Lewitacja to zdolność do swobodnego unoszenia własnego ciała. Parapsychologia uznaje zjawisko lewitacji za pseudonaukę. Z kolei w chrześcijaństwie lewitacja to łaska mistyczna, której dostąpili niektórzy święci.
Chociaż staram się być świętym, to jednak lewitacja w mistycznej ekstazie nie jest niestety w moim zasięgu. Nie mam też zamiaru kwestionować nauki, zatem precyzuję:

Lewitacja, która stanowi treść oferty to iluzja optyczna.

Wyjaśniam to zawczasu, gdyż mnóstwo osób widząc lewitację na żywo podejrzewa mnie o magię, treningi jogi lub ogromną umiejętność skupienia i siłę woli; o tybetańską szkołę medytacji bądź bangladeskie pochodzenie; a wreszcie o używanie sznurków czy magnesów.

Największym atutem lewitacji jest to, że nikt nie przechodzi obok niej obojętny! Przyciąga wzrok i zwraca uwagę każdego przynajmniej na kilka chwil, a niejednokrotnie zatrzymuje na bardzo długi czas!

Lewitacja sprawia, że przechodnie, czyli potencjalni konsumenci wyciągają telefony komórkowe i na masową skalę robią zdjęcia. W ciągu trzech godzin można usłyszeń charakterystyczny pstryk nawet tysiąc razy! Co więcej, ludzie wykonane zdjęcia czy filmy często udostępniają w sieci, więc może zafunkcjonować marketing wirusowy.

Lewitacja to innowacyjna forma promocji. Sama w sobie może być pasywna – nienachalna, nie wywierająca na konsumencie żadnej presji. Za to subtelnie i bardzo skutecznie zachęca ludzi do zainteresowania się tym niecodziennym zjawiskiem, do podejścia bliżej, zostania dłużej.

Techniczne aspekty lewitacji

Do lewitacji niezbędna jest wolna przestrzeń, najlepiej w pobliżu ciągu pieszego. Samo lewitowanie nie zajmuje większej powierzchni niż 100x80cm. Jednak ludzie zbierający się wokół mogą zatamować całkowicie ruch, dlatego wskazana jest duża przestrzeń, im większa tym lepsza, aby ludzie zainteresowani mogli się swobodnie pomieścić nie blokując przy tym przejścia.

Lewitacja zawsze angażuje dwie osoby. Druga osoba jest niezbędne do oporządzenia, właściwego przygotowania, a także umieszczenia bądź ściągnięcia namiotu, mającego za zadanie ukryć tajniki lewitacji przy przebieraniu, bądź zmianie. Druga osoba jest także niezbędna do czuwania nad bezpieczeństwem tego, kto akurat lewituje. Jednak czas drugiej osoby jest jak najbardziej do wykorzystania np. przy dystrybucji ulotek, bądź jakichś innych gadżetów.

Aby tajniki iluzji zachować dla siebie, wykorzystujemy namiot o specjalnej konstrukcji. Pozwala on na swobodne przygotowanie, rozpoczynanie, poprawki, zmiany czy kończenie lewitacji.

Tło do lewitacji opcjonalnie może stanowić przyjemna relaksacyjna muzyka, która puszczana jest z przenośnego głośnika zasilanego akumulatorem.

Zwiększ swoje obroty i dotrzyj do klienta w sposób kreatywny i nieszablonowy.

Pomyśl jakie walory swojego produktu czy usługi możesz podkreślić przy lewitacji?
Lekkość, nieprzeciętność, odlotowość, nieziemskość, nadprzyrodzoność, niezwykłość, magiczność…

Z czym chcesz skojarzyć swój produkt?
Spokój, opanowanie, koncentracja, relaks, pokój, medytacja, energia, siła, walka ze stresem, wygoda, regeneracja, odprężenie, czas wolny, odpoczynek, otwartość umysłu, brak ograniczeń i wiele innych…

Zacznij tam, gdzie inni kończą!
Wznieś się na wyżyny swoich możliwości!
Wzbij się ponad przeciętność!
Osiągnij poziom nieosiągalny dla innych!

Posiadam spore doświadczenie w lewitowaniu. Wszystko odbywa się profesjonalnie z dbałością o szczegóły.

Lewitacji towarzyszyć mogą roll-up’y, kolportaż ulotek albo sampling produktów i wiele, wiele innych rozwiązań.
Jedną z opcji jest lewitowanie połączone z prezentacją podróżniczą.

Istnieje możliwość lewitowania z produktem w dłoni:

Możliwa jest forma umowy o współpracy na wyłączność w kontekście miejsca/czasu/rodzaju produktu czy usługi.

Zastrzegam sobie prawo do odmówienia lewitowania mającego towarzyszyć sprzedaży produktów/usług, które uważam za nieetyczne czy niezgodne z moim światopoglądem. Ponadto nie podejmuję się lewitowania na spotkaniach – pokazach, podczas których prowadzona jest sprzedaż garnków, materacy, pościeli itd.